טיפולים אסתטיים באזור העיניים

טיפולים אסתטיים לעיניים

טיפולים אסתטיים באזור העיניים; אילו טיפולים נחשבים פופולאריים, ולמה? – המשיכו לקרוא כאן.

אזור העיניים מכונה לרוב "החלון לנשמה", ואין זה פלא שאנשים פונים יותר ויותר לטיפולים אסתטיים כדי לעצב מחדש את האזור זה. בימינו ישנם טיפולים אסתטיים באזור העיניים מסוגים שונים, כאשר לכל אחד מהטיפולים יש את היתרונות והחסרונות שלו. עם זאת, גם חשוב לזכור שהטיפולים השונים צריכים להיות מותאמים אישית לכל מטופל\ת, נסיבותיהם הרפואיות וצרכיהם.

כמה מילים על "עיניים צעירות"

השאיפה לעיניים צעירות, רעננות וסימטריות הובילה לעלייה ניכרת בשנים האחרונות בפופולריות של הליכים אסתטיים רפואיים המכוונים במיוחד לאזור זה. אבל, מה הם בדיוק הטיפולים האלה, ומה הופך אותם לכל כך פופולריים? ובכן, לטיפולים אסתטיים באזור העיניים יש כיום כמה וכמה שמות שונים.

הזרקת בוטוקס, למשל, מהווה את אחת מהטכניקות הנפוצות ביותר למילוי אזורי העיניים. בוטוקס, הוא נוירוטוקסין נפוץ באסתטיקה רפואית, בו הרופאים משתמשים על מנת לשתק באופן זמני את שרירי הפנים. כאשר חומר הבוטוקס מוזרק לאזורים ספציפיים מסביב לעין, הוא יכול למלא, לעצב ולהחליק קמטים ולגרום לעיניים להיראות צעירות יותר.

כמה מילים על חומרי מילוי לאזורי העיניים

בנוסף על מה שציינו עד כה, כדאי לדעת כי טיפולים אסתטיים באזור העיניים יכולים גם לעזור להרים עפעפיים נפולים, כאשר הליכים אלו בד"כ מבוצעים בנפרד מההליכים של מילוי שקעי עיניים או מילוי צידי העיניים. באופן כללי, חומרי מילוי לעור הם אפשרות פופולרית לשיפור אזור העיניים.

בחלק מהמקרים, חומרי המילוי עשויים מחומצה היאלורונית (חומר המופיע באופן טבעי בגוף). בין אם בוחרים בבוטוקס או בחומצה היאלורונית, חומרים אלו יכולים לנפח אזורים נפולים או שקועים מתחת לעיניים, ולהפחית את המראה של עיגולים שחורים ושקיות. כמו כן, הם יכולים לשמש גם למילוי קמטים וקמטים סביב העיניים והרקות.

כמה מילים על פילינג כימי באזורי העיניים

אם החלטתם שאינכם מעוניינים להשתמש בשיטות של הזרקות או טיפולי לייזר, פילינג כימי הוא טיפול לא פולשני שעשוי להתאים לכם. טיפול זה כולל מריחת תמיסה כימית על העור, הגורם לו להתקלף ולבסוף להתחדש בעור רענן ובריא יותר. תהליך זה יכול לשפר את המרקם והמראה של העור סביב העיניים, להפחית קמטים, נזקי שמש ושינוי פיגמנטציה.

כמו כן, פילינג כימי גם ממריץ את ייצור הקולגן, וכתוצאה מכך, עור הגוף הופך למוצק וחלק יותר. לסיכום, ישנן לא מעט טכניקות המאפשרות טיפולים אסתטיים באזור העיניים. אם אתם צריכים מידע נוסף בנושא, ייתכן שזה הזמן לקבל ייעוץ בקליניקה העוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית.