טיפול אסתטי בשקעי עיניים

טיפולים לשקעי עיניים

טיפול אסתטי בשקעי עיניים; כיצד נוצרים שקעי עיניים, ואילו טיפולים לשקעי עיניים נחשבים מומלצים? – קראו כאן.

מחפשים טיפולים לשקעי עיניים? ובכן, שקיות מתחת לעיניים, המכונות גם "שקעי עיניים" או "פטוזיס", הן כנראה אחת מהדאגות הקוסמטיות הכי שכיחות עבור אנשים רבים בישראל ובעולם, גברים ונשים גם יחד. שקיות אלו מתאפיינות בנפיחות מתחת לעיניים, ומשדרות מראה עייף ומבוגר, אבל אתם ממש לא חייבים להשלים עם היווצרותן של שקיות מתחת לעניים.

במהלך השנים, חומרים כמו קולגן ואלסטין נחלשים בגוף. כאשר חומרים אלו נחלשים, כלומר כאשר הגוף מתקשה לייצר אותם באותן הכמויות כמו בגילאים צעירים יותר, האלסטיות של עור הגוף הופכת לרפויה יותר. לכן, טיפולים לשקעי עיניים יכולים לכלול:

  • קרמים מקומיים: מוצרים אלה מכילים מרכיבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את מראה השקיות מתחת לעיניים. חלק מהרכיבים החשובים שיש לחפש כוללים חומצה היאלורונית, רטינול ועוד.
  • טיפולים בהזרקה: ניתן להזריק חומרי מילוי המהווים טיפולים לשקעי עיניים, כגון חומצה היאלורונית או שומן לאזור מתחת לעיניים. זאת, כדי להוסיף נפח ולהפחית את מראה השקיות השחורות, כאשר זוהי אפשרות מהירה יחסית ולא פולשנית שיכולה לספק תוצאות מיידיות.
  • טיפולי לייזר: טיפולי לייזר מסוימים יכולים לסייע בהידוק העור ובשיפור המרקם שלו, ולהפחית את מראה השקיות מתחת לעיניים.
  • פרוצדורות כירורגיות: במקרים חמורים, ניתן להמליץ ​​על אפשרויות ניתוחיות כגון ניתוח עפעפיים להסרת עודפי עור ושומן מאזור מתחת לעיניים.

איך נוצרות שקיות מתחת לעיניים?

ישנן סיבות שונות שבגללן עלולות להיווצר שקיות שחורות מתחת לעיניים, מה שבתורו מוביל אנשים לקבל טיפולים לשקעי עיניים. אחת הסיבות השכיחות ביותר היא הגיל, שכן השרירים והרקמות התומכות בעפעפיים נחלשים עם הזמן, וכתוצאה מכך נוצר למעשה עור נפול וכזה שנראה נפוח. כמו כן, גם גנטיקה יכולה למלא תפקיד בכך, מכיוון שידוע כי חלק מהאנשים נוטים יותר לפתח שקיות מתחת לעיניים מאשר אנשים אחרים.

גורמים סביבתיים ונוספים שיכולים לייצר שקעי עיניים

גורמים נוספים שיכולים לגרום להיווצרות שקיות מתחת לעיניים כוללים חוסר שינה, התייבשות, אלרגיות ומצבים רפואיים מסוימים כמו בעיות בבלוטת התריס או אפילו מחלות אשר קשורות לכליות. כמו כן, גם בחירות אורח חיים כמו עישון וצריכת אלכוהול מופרזת עלולות גם להחמיר את המראה של שקיות מתחת לעיניים.

לסיכום, טיפולים לשקעי עיניים יכולים לכלול מגוון פרוצדורות שונות, חלקן פולשניות ואחרות (רובן) אינן פולשניות. בעולמנו המפותח טכנולוגית כל כך, עולם האסתטיקה הרפואית יותר ויותר מהווה תחליף לניתוחים פלסטיים. לכן, אל תמהרו לקפוץ על שולחן הכירורגיה לפני שבדקתם טיפולים לשקעי עיניים בתחום האסתטיקה הרפואית.