מילוי שקעי עיניים

מילוי שקעים בעיניים

אסתטיקה רפואית; כל מה שחשוב לדעת על מילוי שקעי עיניים על ידי הזרקות וטיפולים נוספים – קראו כאן.

רגע לפני שנדבר על מילוי שקעי עיניים, נציין שאסתטיקה רפואית היא תחום אשר צומח במהירות ועוסק בהליכים קוסמטיים לא פולשניים לשיפור המראה החיצוני ותחושת הביטחון העצמי. בזכות הטכנולוגיות שפורחות בשנים האחרונות בתחום האסתטיקה הרפואית, נוצר מיקוד בתחום הזריקות למילוי ארובות העיניים ולהפחתת המראה של עיגולים שחורים, קמטים ושקעים מתחת לעיניים. אם אתם שוקלים לעבור הליכים אסתטיים עבור מילוי שקעי עיניים מילוי שקעי עיניים, כדאי לדעת שהטיפולים הנפוצים ביותר (שאינם פולשניים) הינם טיפולי ההזרקות הבאים:

  • בוטוקס – בוטוקס יכול לשמש להחלקת קמטים וקמטוטי הבעה, מה שבתורו מעניק מראה רענן וצעיר באזורי ארובות העיניים. יש לציין, בוטוקס פועל על ידי כך שהוא משתק את שרירי הפנים, כאשר התוצאות נמשכות בד"כ מספר חודשים.
  • חומצה היאלורונית – חומרי מילוי מכילים חומרים כמו חומצה היאלורונית או קולגן המוזרקים לעור, כדי להוסיף נפח ולהחזיר מראה צעיר יותר. כשהם מוזרקים לארובות העיניים, חומרי מילוי אלו יכולים לעזור למלא את האזור ולהפחית את המראה של שקעים ועיגולים שחורים.

איך מתבצע ההליך של מילוי שקעי עיניים?

ההליך של מילוי שקעי עיניים פשוט יחסית וניתן לביצוע על ידי איש מקצוע רפואי מיומן במרפאה, או במכון המתמחה באסתטיקה רפואית. לפני ההזרקות, האזור ינוקה ויורדם עם חומר הרדמה מקומי כדי למזער את הכאבים ואי הנוחות הכרוכה בפעולת ההזרקה עצמה. לאחר מכן, באמצעות מחט דקה, יוזרקו כמויות קטנות של חומר מילוי לאזורים ממוקדים סביב ארובות העיניים.

בדרך כלל, התהליך עשוי להימשך בין 15 – 35 דקות בהתאם לצרכיו של המטופל. אבל, חשוב לקחת בחשבון שהליכים אלו של מילוי שקעי עיניים עשויים להתמשך בהתאם לנסיבות רפואיות שונות. לכן, חשוב להגיע לפגישת הייעוץ עם כל המידע הרלוונטי בידיכם. אם בעבר לקיתם במחלות עיניים שונות, או שמא אפילו אושפזתם כתוצאה מסיבוכים בריאותיים באזורי העיניים, חשוב לעדכן בכך את הרופא מראש.

לסיכום, ישנם סיכונים או תופעות לוואי במילוי שקעי עיניים?

כמו בכל הליך רפואי, ישנם סיכונים ותופעות לוואי פוטנציאליים הקשורים לזריקות-מילוי בארובות העיניים. ברוב המקרים, התופעות האלו יכולות לכלול חבורות, נפיחות, אדמומיות או זיהום באזור ההזרקה. עם זאת, התופעות האלו בדרך כלל מתונות וחולפות תוך מספר ימים עד שבוע. לסיום, אולי מיותר לציין, אבל בכל זאת נדגיש שכדי למזער את הסיכונים הכרוכים בהליכים אלו, חשוב לבחור מרפאת אסתטיקה רפואית עם השגחה ע"י רופא.