שקיות מתחת לעיניים

טיפול בשקיות מתחת לעיניים

טיפול והסרה של שקיות מתחת לעיניים; כיצד הליכים אלו מבוצעים, על ידי מי ומה חשוב לדעת? – קראו כאן.

אם עדיין לא יצא לכם להיתקל בה, אז נשמח להציג לכם את האסתטיקה הרפואית, שהיא ענף ברפואה המתמקד בשיפור המראה החיצוני באמצעות טיפול במצבי עור שונים. בתוך כך, אחת הדאגות הכי נפוצות שאנשים רבים מחפשים תשובה אליה היא, שקיות מתחת לעיניים. ואם יש לכם אותן, אז לא צריך לספר לכם ששקיות מתחת לעיניים יכולות לגרום לפנים להיראות נפולות, עייפות ומבוגרות.

למה שקיות מתחת לעיניים מופיעות?

שקיות מתחת לעיניים יכולות להופיע מסיבות שונות, כגון גנטיקה, הזדקנות, אלרגיות או גורמי אורח חיים שונים. הן נגרמות מהצטברות של שומן ונוזלים באזור העדין מתחת לעיניים, או לחילופין, כתוצאה ממחסור של אלסטין וקולגן בגוף. אם אותן שקיות הופיעו גם אצלכם, חשוב לדעת שבימינו קיימות אפשרויות טיפול שונות עבור שקיות מתחת לעיניים, כולל שיטות ניתוחיות ולא ניתוחיות. אחד מהטיפולים הכי פופולאריים בימינו הוא הטיפול המתבסס על הזרקות שונות, לרבות חומצה היאלורונית והזרקות בוטוקס.

כיצד פועלות הזרקות לטיפול בשקיות מתחת לעיניים?

הזריקות השונות הקיימות כיום מתבססות בד"כ על בוטוקס או חומצה היאלורונית, שהיא חומר טבעי המצוי בגוף. חומרים אלו, כאשר מוזרקים במינונים נכונים, עוזרים להפחית את מראה השקיות ומעניקים מראה צעיר ורענן הרבה יותר. כמו כן, אפשרות נוספת היא טיפולי לייזר, שאלו הם טיפולים אשר נשענים על אנרגיית אור ממוקדת כדי למקד ולכווץ את תאי השומן מתחת לעיניים. בהשוואה לטיפולים אשר מבוססים על הזרקות חומרי מילוי, לטיפולי לייזר יש יתרון של גירוי ייצור קולגן, מה שיכול לשפר עוד יותר את גמישות העור ומוצקותו.

כמה זמן מחזיקות התוצאות של מילוי שקיות מתחת לעיניים?

משך התוצאות של מילוי שקעי עיניים יכול להשתנות בהתאם לגורמים כגון: סוג חומר המילוי המשמש, חילוף החומרים של המטופל והמצב הבריאותי הכללי שלו\ה. בדרך כלל, חומרי מילוי בארובות העיניים יכולים להחזיק מעמד בין 6 חודשים לשנה ומעלה. על מנת לתחזק את התוצאות בצורה המיטבית, בד"כ יש צורך בזריקות חוזרות, מה שאומר שכאשר מפסיקים להזריק את חומר המילוי, התוצאות לאט-לאט יתחילו להתפוגג.

לסיכום, ישנם טיפולים אשר מתבססים על תמיסות כימיות (כמו למשל פילינג כימי) כדי לשפר ולהחליק את מרקם עור הפנים, מה שמתבצע על ידי הסרת השכבות החיצוניות הפגומות של העור. מצד שני, טיפול בשקיות מתחת לעיניים יכול להתבצע גם באמצעים מתקדמים יותר. אם אתם מתלבטים בין טיפול אחד לאחר, זה הזמן לקבל ייעוץ רפואי.