מה זה פיסול פנים

פיסול פנים

שיטות שונות לפיסול פנים; כיצד ניתן לפסל, לעצב ולהצעיר את מבנה הפנים ועור הפנים? – קראו כאן.

ידעתם שאסתטיקה רפואית יכולה לעזור לפסל, לעצב ולהצעיר את מבנה הפנים ועור הפנים שלכם? באופן כללי, אסתטיקה רפואית יכולה לכלול טכניקות שונות כמו טיפולי לייזר, בוטוקס, חומצה היאלורונית, פילינג כימי ועוד. שוקלים לעבור תהליך של פיסול פנים באמצעות אחת מהשיטות הנ"ל? – המשיכו לקרוא.

חלק מהטכניקות הפופולאריות של פיסול פנים

טיפולי לייזר הם אחת מהבחירות היותר פופולרית עבור פיסול פנים, מכיוון שטיפולים אלו נשענים על קרן אור ממוקדת כדי לטפל באזורים ספציפיים בפנים. כמו כן, טיפולי לייזר יכולים לעזור עם בעיות כמו גוון עור לא אחיד (מה שנקרא גם פיגמנטציה), קמטים וקמטוטים קטנים הנקראים בדרך כלל "קמטי הבעה".

בוטוקס, לעומת טיפולי לייזר לפיסול פנים, הוא טיפול אשר כולל שימוש ברעלן עצבי שמרפה את השרירים וניתן להשתמש בו כדי להחליק קמטים או ליצור קו לסת מעוצב יותר. חומצה היאלורונית, בניגוד לבוטוקס, היא חומר טבעי המצוי בגוף המסייע לשמור על לחות העור והשמנוניות שלו. כאשר חומצה היאלורונית מוזרקת לפנים, היא יכולה להעניק מראה צעיר יותר.

איך פועלות השיטות השונות לפיסול הפנים?

כדי לפסל, לעצב ולהצעיר את הפנים, כאמור, אפשר להשתמש בשיטות שונות. בואו נסתכל מקרוב על טיפולי לייזר, לדוגמה, שהם משתמשים באנרגיית חום כדי לעורר ייצור קולגן בעור. הקולגן קיים באופן טבעי בגוף והוא אחראי לשמירה על העור שלנו מתוח ומוצק, אך ככל שאנו מתבגרים, ייצורו פוחת. על ידי גירוי ייצור קולגן, טיפולי לייזר יכולים לעזור להדק ולהצעיר את העור, ולהעניק לו מראה מעוצב יותר.

בשונה מטיפולי לייזר, בוטוקס פועל על ידי חסימת אותות עצביים לשרירים מסוימים בפנים, וגורם להם להיות רדומים-משותקים. כאשר השרירים הללו משותקים, מוחלקים הקמטים והקמטוטים, מה שיוצר מראה צעיר יותר. נוסף על כך, כדאי לדעת שניתן גם להזריק בוטוקס באופן לקו הלסת כדי ליצור מראה מעוצב ומפוסל יותר.

לסיכום, באיזו טכניקת פיסול פנים כדאי לבחור?

בין אם אתם מחפשים להדק ולהצעיר את העור, להחליק קמטים או לעצב את מבנה הפנים, בתחום האסתטיקה הרפואית יש פתרונות מגוונים שלא יצריכו ממכם לקפוץ על שולחן המנתח הפלסטי. עם זאת, חשוב להתייעץ עם מישהו מיומן ומנוסה כדי לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלכם.

בעזרת שיטות שונות בתחום האסתטיקה הרפואית, ניתן להגיע למראה מעוצב, צעיר ורענן יותר, אבל חשוב לשים לב שהפתרונות השונים האלו עשויים להצריך תחזוקה, כמו למשל הזרקות חוזרות. זאת, בניגוד לניתוחים פלסטיים אשר מבוצעים פעם אחת וזהו (למעט תיקונים). לא בטוחים אם כדאי לכם לבחור בהליכים אסתטיים או פלסטיים? ==> זה כנראה הזמן לקבל ייעוץ מאת מרכז לאסתטיקה רפואית.